gloriavicti

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Ny på att blogga.

Av gloriavicti - 26 februari 2010 10:30

Jaha.

Då var vi här för första gången i mitt liv ska jag nu börja blogga. Måste ju ärligt talat erkänna att det tog ett tag innan jag fick till min sida och vart jag hitta allt. Men som det ser ut nu så ska väl allt funka. OM inte ja då får man ju bra göra om det.

Många kanske undrar vad Jag fått namnet GloriaVicti ifrån. Jo det namnet använder jag på spelet WoW. World of Warcraft. har spelat det nu i ca/nästan tre år och det är min kära Hunter som fick det namnet tilldelat efter att jag spelat mage ett antal månader och jag pvp=slåss mot andra människor.


Så när jag då gjorde min Hunter så letade jag på internet efter ett roligt namn. Hitta ett då på Latinska o det var just Gloria Victi. som betyder.

Ära åt den besegrade, och det passade just då bra i pvp   


Ja vad annars ska jag då hitta på att skriva i bloggen.  Det kommer nog handla om wow lite. livet i allmänhet. och lite kusligheter. Älskar ju spöken o mysterier i största allmänhet. Visst är det kul och läsa en ryslig berättelse eller varför inte se ett livs levande spöke. Fast det man hittar på internet måste man ta med en nypa salt.


http://www.youtube.com/watch?v=JWPE1Dd2QVo&feature=related



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gloriavicti - 28 februari 2010 07:17

Jo det kan man ju undra. Hoppar ur sängen kl 06,00 och tror att det är måndag. Tur är så kollar jag alltid på kl när jag satt på datorn. Så vad ska man nu hitta på :-) blir väl en koll över cyberymden och sen lida frukost o sen sängen igen.   ...

Av gloriavicti - 26 februari 2010 12:47


    Spöke   Ett spöke är vanligen en männsiska som levt och dött på den plats den sedan hemsöker – i kyrkor, på kyrkogårdar och galgbackar eller, om de varit missdådare, på de platser, där de övat sina illgärningar. Även slott och he...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards